قیمت پایه صندلی چرخدار، خرید پایه صندلی اداری و گردان

پایه صندلی چرخدار

پایه صندلی چرخدار یکی از کاربردی‌ترین قطعات مورد استفاده در صندلی اداری و در زمان استفاده از خدمات تعمیر صندلی اداری است که کار توزیع و نگهداری وزن صندلی اداری را به عهده دارد و در اثر استفاده زیاد از صندلی به مرور زمان شامل استهلاک و فرسودگی و در نهایت نیاز به تعمیر پایه صندلی چرخدار خواهیم داشت. در این محتوا از آیکا دکور با ما همراه شوید تا از انواع پایه صندلی اداری و خرید پایه صندلی برای تعمیر و تعویض آگاهی پیدا کنید.

با توجه به قیمت‌های سر به فلک کشیده صندلی‌های اداری، در صورت شکستن یا خرابی پایه صندلی اداری نیاز به خرید صندلی اداری نو نخواهید داشت و می‌توانید با خرید پایه صندلی اداری دوباره از صندلی اداری خود استفاده نمایید.

خرید پایه صندلی اداری

زمانی که روی صندلی نشستید و احساس کردید صندلی تعادل ندارید سریعا پایه صندلی اداری چرخدار را بازبینی و بازرسی نمایید چون وظیفه حفظ و تعادل کل صندلی بر عهده چرخ و پایه است، اگر متوجه شدید پایه صندلی اداری شکسته است یا ایراد دارد برای خرید پایه صندلی اداری می‌توانید از طریق آیکا دکور اقدام کنید و در صورت لزوم پایه صندلی چرخدار را خریداری نمایید.

پایه صندلی چرخدار

در ادامه مراحل تعویض پایه صندلی چرخدار را مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم.

مراحل تعویض پایه صندلی اداری

اگر مشاهده کردید که صندلی حرکت نمی‌کند نگاه به پایه صندلی اداری بیندازید و متوجه شدید که به راحتی حرکت نمی کند یا یکی از پایه‌های آن شکسته است می‌توانید چرخ و پایه را با هم عوض کنید، اما اگر جنس پایه فلزی باشد می‌توانید آن را جوش نمایید و نیازی به تعویض پایه صندلی اداری نخواهید داشت.

  1. یکی از راحت‌ترین کارهای تعمیر یا تعویض قطعات صندلی اداری، تعویض پایه صندلی است، برای تعمیر و تعویض پایه صندلی اداری، صندلی را برگردانید و بر روی زمین قرار دهید.
  2. چرخ‌های صندلی را که به صورت پیمی یا پیچی هستند باز نمایید و در وسط پایه صندلی اداری، یک میله رزوه دار وجود دارد که پایه را به جک صندلی متصل نموده است، با باز کردن رزوه، پایه صندلی اداری به راحتی از جک صندلی جدا می‌شود.
  3. با تعویض پایه صندلی و وصل دوباره پایه صندلی به جک صندلی با میله رزوه‌دار، دوباره چرخ‌های پایه صندلی را بهم چفت نمایید و با برگرداندن دوباره صندلی اداری و قرار دادن روی چرخ های صندلی می‌توانید به راحتی از صندلی اداری خود استفاده نمایید.

اگر از توان فنی برخوردار نیستید و قادر به انجام تعویض پایه صندلی اداری نیستید می‌توانید برای خرید پایه صندلی و از تعویض پایه در محل از تکنسین مجرب در آیکا دکور اقدام نمایید. متخصصین آیکا دکور در کمترین زمان و با کیفیت بالا این کار را انجام می‌دهد و شما با پرداخت هزینه‌ای مقرون به‌صرفه، صاحب یک صندلی نو خواهید شد.

دلیل خرابی پایه صندلی اداری

یکی از دلایلی که باعث خرابی پایه صندلی چرخدار اداری می‌شود نچرخیدن چرخ‌های متصل به پایه صندلی اداری است که باعث می‌شود فردی که روی صندلی نشسته است برای به حرکت در آوردن صندلی فشار زیادی به پایه‌های صندلی اداری وارد نماید و فشار بیش از حد به پایه صندلی موجب شکستن یا خرابی پایه می‌شود.

خرابی پایه صندلی اداری بر روی جک صندلی تاثیر مستقیم می گذارد و اگر پایه صندلی اداری خراب شود باعث خارج شدن گاز داخل جک می‌شود و هزینه تعمیر صندلی را افزایش می‌دهد.

بهترین راه پیشگیری از خرابی پایه صندلی اداری حفظ و مراقبت از پایه صندلی اداری است، حداکثر وزنی که می‌تواند پایه صندلی اداری تحمل نماید یکصد و بیست کیلوگرم می باشد و اگر به صندلی ضربه زده شود یا وزن بیشتری صندلی تحمل نماید باعث خرابی مکانیزم صندلی اداری و جک صندلی اداری و در نهایت چرخ و پایه صندلی می‌شود.

برای خرید پایه صندلی چرخدار اداری حتی الامکان پایه خراب را با خود به نمایندگی صندلی اداری همراه داشته باشید چون سایز پایه صندلی در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ وجود دارد و شما برای اینکه با توجه به ارتفاع صندلی خود و سایز صندلی خود، باید سایز و مدل پایه صندلی اداری خود را بلد باشید یا با خود همراه داشته باشید.

یکی از نکاتی که در هنگام خرابی پایه صندلی اداری باید مد نظر داشته باشید این است که با خرابی و شکستن پایه صندلی، امکان سرنگون شدن و افتادن فردی که بر روی صندلی نشسته است وجود دارد، به‌همین خاطر در صورت بروز خرابی، فورا برای خرید پایه صندلی اداری اقدام نمایید.

جنس پایه صندلی چرخدار اداری

جنس پایه صندلی اداری چرخدار از دو نوع پلاستیکی و فلزی تشکیل می‌شود که مسلما پایه فلزی از استحکام و دوام بیشتری نسبت به نمونه پلاستیکی خود دارا می‌باشد.

دیدگاه ها1

  1. پینگ بک: تعویض روکش صندلی اداری، گردان و کامپیوتر - Ika Decor - آیکا دکور

ثبت دیدگاه