با توجه به پیشرفت صنعت صندلی اداری و عرضه مدل های مختلف صندلی اداری قطعات و امکانات جدیدی به صندلی های اداری اضافه می­شود یکی از این قطعات که نقش بسیار مهمی در راحتی و استفاده از صندلی اداری دارد مکانیزم صندلی اداری است، که در انواع مختلف با کاربردهای گوناگون مکانیز صندلی اداری نیز متفاوت است که در این صفحه به مکانیزم صندلی در زیر مجموعه تعمیر صندلی اداری که با تعویض مکانیزم صندلی اداری صورت می­پذیرد می‌پردازیم با ما همراه شوید.

تعمیر مکانیزم صندلی اداری

مکانیزم صندلی اداری برای تنظیم نمودن صندلی اداری و چرخیدن آن در جهات مختلف می‌باشد، که عموما در زیر کفه صندلی قرار می‌گیرد و باعث می‌شود که صندلی اداری حرکاتی در جهت عمودی و زاویه دار داشته باشد که در ادامه انواع مکانیزم صندلی اداری را بیان می‌کنیم با توجه به استفاده غیر اصولی و بیش از اندازه به مرور زمان مستهلک می‌شود و باید تعمیر مکانیزم صندلی اداری توسط نیروی تکنسین مجرب مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد و در صورت نیاز تعویض مکانیزم صندلی اداری صورت پذیرد.

با توجه به گران بودن صندلی های اداری، امکان خرید صندلی اداری در صورت خرابی صندلی اداری مخصوصا اگر تعداد آنها زیاد باشد کمی سخت می‌شود و گزینه های دیگری روی میز قرار می‌گیرد که یکی از راههای پایین آوردن هزینه های اداره و سازمان در زمان خرابی مکانیزم صندلی اداری، تعمیر مکانیزم صندلی اداری است که هزینه خیلی پایین تری نسبت به تعویض کلی صندلی اداری خواهد داشت.

انواع مکانیزم صندلی اداری عبارتند از

برای اینکه با تعمیر و تعویض مکانیزم صندلی اداری آشنا شوید ابتدا باید آشنایی نسبی با انواع مکانیزم صندلی اداری پیدا کنید سپس راحتتر متوجه می‌شوید که مراحل تعویض مکانیزم صندلی اداری چگونه است؟

مکانیزم صندلی عمده ترین وظیفه ی که دارد ابتدا باعث اتصال قسمت فوقانی صندلی تکیه گاه و کفه صندلی به قسمت پایین صندلی شامل جک و پایه چرخ دار می‌باشد وظیفه دوم آن قابلیت چرخیدن صندلی در حالت های گوناگون خواهد بود.

انواع مکانیزم صندلی اداری به ترتیب:

مکانیزم زانویی، مکانیزم اسلایدری، مکانیزم ال، مکانیزم قفل کلاچی، مکانیزم قفل خودکار، مکانیزم تیلت و سینکرون بودن، مکانیزم تماس دائم، مکانیزم کنترل وزن، مکانیزم تری دی، مکانیزم پشتیبان کمر را می‌توان نام برد.

قیمت تعویض مکانیزم صندلی اداری

یکی از قسمت های صندلی، که میزان وزن صندلی را باید تحمل نماید قطعه مکانیزم صندلی اداری است که باید از جنس خوب و کیفیت بالایی بر خوردار باشد، چرا که در صورت بی کیفیت بودن و جنس ظریف آن خراب می شود یا در صورت سنگینی زیاد می شکند که در هر دو صورت صندلی قابل استفاده نخواهد بود و باید با تعویض مکانیزم صندلی اداری یا جوش کردن آن دوباره قسمت تعمیر مکانیزم صندلی اداری درست شود تا بتوان دوباره از صندلی اداری استفاده نمود.

قیمت تعویض مکانیزم صندلی اداری در محل بین 250 تا یک میلیون تومان را برای شما در بر خواهد داشت البته این مبلغ با توجه به شرایط و مدل های مختلف و هزینه ایاب و ذهاب و… متغییر خواهد بود.

زمانی که ناحیه اهرم مکانیزم صندلی اداری صدادار شد نشانه فرسودگی آن می باشد که با روغن کاری صدای آن کمتر می‌شود اما اگر صدای آن درست نشد باید تعویض مکانیزم صندلی اداری صورت گیرد، چرا که در صورت خراب شدن قفل مکانیزم صندلی اداری بر روی جک صندلی اداری فشار وارد می‌شود و این موضوع باعث می شود علاوه بر تعویض مکانیزم صندلی اداری قطعه جک آن نیز تعویض شود و هزینه تعمیر صندلی اداری بالاتر می‌رود.

معمولا صندلی های اداری تا وزن یکصد و بیست کیلوگرم را تحمل می‌نمایند اگر از این وزن بیشتر روی صندلی بنشیند مهمترین قسمتی که خراب می‌شود مکانیزم صندلی اداری و جک صندلی می باشد چون با توجه به وزن استاندارد طراحی شده اند.

مراحل تعویض مکانیزم صندلی اداری به چه صورت است؟

برای تعویض مکانیزم صندلی اداری خود شما هم می‌توانید تعمیر مکانیزم صندلی اداری را انجام دهید کافی است که صندلی را به حالت بر گردان بر روی زمین قرار دهید و پیچ های مکانیزم صندلی اداری را که به کفی صندلی متصل شده اند را باز نمایید.

در قدم بعدی سر جک را از داخل محفظه مکانیزم صندلی اداری با زدن چند ضربه با چکش آزاد نمایید و بعد از تعویض مکانیزم صندلی اداری با قطعه نو، دوباره سر جک را داخل محفظه مکانیزم صندلی اداری قرار دهید و سپس پیچ های مکانیزم صندلی اداری را به کفی صندلی سفت نمایید.

با این کار به راحتی تعمیر مکانیزم صندلی اداری انجام می‌شود و شما دوباره صندلی را به حال اول بر گردانید و روی پایه های چرخ دار قرار دهید و به راحتی می‌توانید دوباره از امکاناتی که مکانیزم صندلی اداری در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده نمایید.

اگر دست به آچار نیستید و دانش فنی در این زمینه ندارید می‌توانید با نمایندگی تعمیر صندلی اداری تماس بگیرید و از تکنسین مجرب در زمینه تعمیر مکانیزم صندلی اداری در محل اداره یا سازمان خود بهره مند شوید و از هزینه های بیشتر برای تعمیر صندلی اداری جلوگیری نمایید و کار را به کاردان بسپارید تا از خرابی مجدد صندلی اداری جلوگیری بعمل آورید.

بازگشت به بالا
محصول به سبد خرید شما اضافه شد