مبل راحتی بخاطر راحتی در استفاده و نشستن بر روی آن، در اکثر خانه ها از فقیر تا غنی وجود دارد، به دلیل استفاده زیاد از این نوع مبل، بیشتر در معرض فرسودگی و خراب شدن قرار می‌گیرد؛ به علت افزایش نجومی قیمت ها، خرید مبل راحتی نو به صرفه نخواهد بود. ساده ترین راه برای نو نوار کردن مبل، تعمیر مبل راحتی خواهد بود، چون قدرت مانور زیادی برای تعویض قطعات خراب شده و تعمیرمبل راحتی وجود دارد شما به راحتی با صرف هزینه بسیار کم، می‌توانید پارچه رویه و رنگ و… مبل راحتی را تعویض کنید و مبل های خراب و فرسوده خود را جانی دوباره ببخشید و با تحویل مبل راحتی خود به تعمیرکاران ماهر تعمیر مبل، یک سرویس جدید از نمایندگی تعمیر مبل راحتی تحویل بگیرید با ما همراه شوید تا هرآنچه که باید درباره تعمیر مبل راحتی مورد نیاز است را بدانید.

همین حالا تماس بگیر

قیمت گذاری، ثبت سفارش و بررسی مبل به صورت آنلاین انجام می‌شود.

دلایل تعمیر مبل راحتی چیست؟

تعمیر مبل راحتی به سه دلیل توصیه می‌شود: دلیل اول حفظ دکوراسیون داخلی منزل، دلیل دوم پایین بودن قیمت تعمیر مبل راحتی و سوم دلیل کمک به بقای جنگل و درختان.

با توجه شرایط سخت زندگی و فشارهای اقتصادی که بر روی دوش خانوارها سنگینی می‌کند خرابی مبل راحتی به دلیل استفاده زیاد در طول شبانه روز، زمان فرسودگی و خرابی آن سریعتر می‌شود و نیاز به تعمیر مبل راحتی پر رنگ می‌گردد.

تعمیر مبل راحتی شامل چه خدماتی می‌شود؟

بسیاری از افرادی که، از مبل راحتی استفاده می‌کنند این سوال برایشان پیش می آید که، آیا تعمیر مبل راحتی امکان پذیر است؟ اگر امکان پذیر است چه قسمت هایی را شامل می‌شود؟

جواب این سوال، بلی می‌باشد و شما قادر خواهید بود با صرف هزینه کمتر، تمام قسمت های مبل راحتی را تعویض و تعمیر نمایید و خدماتی که تعمیر مبل استیل ارائه می‌دهند عبارتند از:

  • تعویض و تعمیر پارچه رویه مبل راحتی
  • تعویض و تعمیر کلاف مبل راحتی
  • تعویض و تعمیر دسته های مبل
  • تعمیر و تعویض فنرهای داخلی مبل راحتی
  • تعویض فوم و اسفنج پشتی و کفی مبل راحتی
  • رنگ کاری بدنه مبل با توجه به مدل های مختلف
  • تعمیر و تعویض پایه های مبل راحتی

قیمت تعمیر مبل راحتی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت تعمیر مبل راحتی با توجه به قطعات و قسمت های مختلف مبل راحتی و میزان خرابی و فرسودگی مبل متفاوت می باشد، اما ما قیمت تقریبی با توجه به تجربه ی که در این سال ها کسب کرده ایم بیان می‌کنیم، ولی برای به دست آوردن قیمت دقیق تعمیر مبل راحتی، عکس مبل خود را برای تعمیرکار مبل ارسال نمایید تا با توجه به جنس و رنگ و سلیقه مد نظر شما و میزان خرابی و فرسودگی مبل، از قیمت تعمیر مبل راحتی خود آگاه شوید و برنامه ریزی های لازم را پیش بگیرید.

  • هزینه تعمیر و تعویض هر متر پارچه؛ از هفتاد هزار تومان شروع می‌شود و معمولا برای یک سرویس هفت نفر مبل راحتی از 3میلیون تومان تا 8 میلیون تومان متغییر می باشد.
  • هزینه رویه کوبی و تعمیر سرویس هفت نفره؛ از4میلیون تومان تا 9میلیون تومان متغییر می باشد که برای استعلام قیمت دقیق، باید عکس دقیق مبل راحتی خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید.
  • هزینه رنگ زدن بدنه؛ یک سرویس هفت نفره مبل راحتی با توجه به نوع رنگ و جنس آن، از 3 میلیون تومان شروع می‌شود و تا 7میلیون تومان متغییر می‌باشد.

آیا امکان تعمیر مبل راحتی در منزل وجود دارد؟

جواب بلی می باشد در صورتی که سطح خرابی  مثلا پارگی پارچه رویه مبل راحتی بسیار کم باشد یا تماس گرفتن با نمایندگی تعمیر مبل چرم، نیروی تکنسین مجرب به محل شما اعزام می‌شود و کار تعمیر مبل راحتی شما به آسانی و با صرف کمترین هزینه برای شما با کیفیت عالی انجام می‌شود.

اگر میزان خرابی مبل راحتی شما زیاد باشد بعد از بررسی مبل راحتی شما، کارگران نمایندگی آن را به کارگاه نمایندگی تعمیر مبل راحتی منتقل می‌کنند و نکته ی که در پایان به آن اشاره کنیم همیشه تعمیر مبل راحتی به صرفه نخواهد بود مثلا اگر کلاف مبل راحتی شکسته یا خراب شده باشد بعد از اتمام تعمیر شکستگی کلاف مبل، بعد از مدتی دوباره مبل راحتی شما به حالت اول بر می‌گردد به همین خاطر با در میان گذاشتن این موضوع با کارشناسان ، مشاوره رایگان دریافت نمایید تا از صرف هزینه های گزاف جلوگیری نمایید.

بازگشت به بالا
محصول به سبد خرید شما اضافه شد