تعمیر مبل استیل یا مبل سلطنتی، بسیار نیاز به دانش تخصصی و مهارت بالایی دارد و به اصطلاح، کار هرکسی نیست چون مبل استیل یک مبل رسمی و تشریفاتی است و به گونه طراحی شده است که بخشی از کلاف یا همه ی کلاف آن دیده شود و از رنگ مخصوص و ابزار اختصاصی تشکیل شده است به همین خاطر با توجه اختصاصی بودن طراحی آن، نیاز به تعمیرکاری است که از توانایی و مهارت بالایی در تعمیر مبل استیل برخوردار باشد در این مقاله با ما همراه شوید تا با مراحل تعمیر مبل استیل و قیمت تعمیر مبل استیل آشنا شوید.

همانطور که اشاره کردیم مبل استیل یک مبل تشریفاتی و رسمی است که از قرار گرفتن پارچه و چوب در کنار هم زیبایی خاصی را ایجاد می کند البته نیازمند مراقبت و نگهداری بیشتر و درجه راحتی کمتر؛ نسبت به بقیه مبل ها می باشد.

همین حالا تماس بگیر

قیمت گذاری، ثبت سفارش و بررسی مبل به صورت آنلاین انجام می‌شود.

نحوه تعمیر مبل استیل به چه صورت است؟

با توجه به جمله تعمیر مبل استیل ذهنیت ها به سمت تعمیر شکستگی پایه مبل و مستحکم کردن کلاف و… می رود اما با توجه به گسترش علم و وجود ابزارآلات جدید در حوزه نجاری، با اجرای منبت کاری و تعمیر و تعویض پارچه رویه مبل، طلاکاری و روکش مبل تحولی شگرف در صنعت تعمیر مبل استیل به وجود آمده است که زیبایی خاصی را با توجه به سلیقه شما به دکوراسیون داخلی منزل شما اضافه خواهد کرد.

همانطور که در بالا اشاره کردیم به دلیل تشریفاتی و رسمی بودن مبل استیل قیمت این نوع مبل، بسیار در مقایسه با سایر مبلمان فرق دارد واز قیمت بالاتری برخودار است و معمولا افرادی که از این سبک مبلمان را در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده می کنند کمتر به فکر تعویض مبل استیل هستند و بیشتر به فکر تعمیر مبل راحتی خود هستند.

با توجه به ظرافت های بالایی که در مبل استیل وجود دارد مثلا نوع منبت کاری و طلاکاری و داشتن خوش رنگی، کار را برای تعمیر مبل استیل کمی سخت تر می کند و برای تعویض پارچه و رویه این نوع مبل باید بسیار دقت نمود که زیبایی و نقش و نگار به کار رفته در این مبل حفظ شود، به همین خاطر معمولا زمان زیادی را برای تعمیر مبل استیل می طلبد حتی گاها زمانی اندازه یک کار مبل نو، برای گرفتن نتیجه دلخواه از استادکاران مبل استیل خواهد گرفت.

قیمت تعمیر مبل استیل چگونه محاسبه می شود؟

با توجه به گران قیمت بودن مبل استیل، تبعا قیمت تعمیر مبل استیل هم نسبت به مابقی مبل ها، گران تر تمام می شود؛ اما باز هم تعمیر مبل استیل مقرون به صرفه تر خواهد بود نسبت به تعویض آن، برای همین منظور قیمت تعمیر مبل استیل به عوامل زیادی  مانند نوع پارچه و رویه کوبی و رنگ کاری و منبت کاری و و تعداد مبل‌ها و تعویض فوم و ابرهای داخل آن و شکستگی پایه مبل و هزینه تعمیر مبل مجرب بودن استادکاری که تعمیر مبل استیل را میخواهد انجام دهد همچنین به تعداد مبل های فرسوده و آسیب دیده و متراژ پارچه و روکش مبل و… وابسته است.

ساده ترین کار برای محاسبه قیمت تعمیر مبل استیل، فرستادن عکس مبل به نمایندگی تعمیر مبل استیل و مشخص نمودن نوع جنس و خدمات مد نظر شماست که با توضیحات کامل به کارشناسان تعمیر مبل چرمی، قیمت تعمیر مبل استیل به شما گفته خواهد شد.

چون با توجه روند پیشرفتی که صنعت مبل استیل، به خود گرفته است هر روز مدل های مختلف با طرح ها و جنس پارچه و رویه کوبی و منبت کاری و طلاکاری های مختلف به بازار عرضه می شود؛ به همین خاطر محدوده ی قیمتی که میتوان برای تعمیر مبل استیل مشخص کرد برای مبل هفت نفره با تعویض و تعمیر پارچه و رویه کوبی مبل استیل، بین سه میلیون تومان تا ده میلیون تومان متغییر خواهد بود.

انواع خدمات قابل عرضه برای تعمیر مبل استیل

با توجه به ظرافت و زیبایی منحصر به فردی که مبل استیل دارا می باشد خدمات مختلفی نیز برای تعمیر مبل استیل در نظر گرفته می شود مانند طلاکاری و رنگ زدن مخصوص مبل استیل، تعمیر هرگونه شکستگی پایه و دسته، تعمیر کلاف مبل استیل، تعویض و تعمیر فوم به کار رفته در مبل، تعمیر و تعویض فنر های مبل، شستو و تمییز نمودن مبل استیل و… را میتوان در زمره تعمیر مبل استیل در نظر گرفت.

رویه کوبی برای تعمیر مبل استیل در دو حالت عملی می‌شود: حالت اول بر روی کلاف خام رویه کوبی و حالت دوم بر روی مبل استیل فرسوده شده صورت می پذیرد.

حالت اول رویه کوبی بسیار راحت است اما در حالت دوم برای مبل های فرسوده و دسته دوم اجرا می شود و هر دو حالت برای کلاف سالم کاربرد دارد اگر کلاف سالم نباشد و مشکل دار باشد سر انجام خاصی ندارد و بعد از مدت کوتاهی مبل دوباره آسیب می بیند و فرسوده می شود به همین خاطر برای تعمیر مبل استیل حتما با کارشناسان ما در تماس باشید تا بهترین راهنمایی ها و نکات را به شما گوشزد نمایند.

بازگشت به بالا
محصول به سبد خرید شما اضافه شد